Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Surabaya Bromo, Beejay Bakau Resort

Pakej Percutian Surabaya Bromo, Beejay Bakau Resort


Pakej Percutian Surabaya Bromo, Beejay Bakau Resort
Pakej Percutian Surabaya - Trip Surabaya Bromo, Beejay Bakau Resort merupakan pakej terbaru dari banyaknya pilihan trip pelancongan Surabaya. Beejay Bakau Resort adalah salah satu tempat percutian dekat gunung Bromo, tentu tempat ini sangat sesuai jika dimasukkan dalam trip Pakej Percutian Bromo, 2 hari 1 malam.

Pakej Percutian di Surabaya Bromo, Beejay Bakau Resort

Trip ini merupakan pilihan Pakej Surabaya yang memerlukan masa pelancongan 2h1m, dan diawali lawatan ke BJBR yang juga disebut Beejay Bakau Resort, kemudian diteruskan ke program trip Bromo Sunrise sekali lawatan ke tempat menarik sekitar Gunung Bromo. Detail itinerary trip Bromo Beejay Bakau Resort adalah sebagai berikut :

Day 1 : SURABAYA / MALANG BATU - BEEJAY BAKAU RESORT - HOTEL GUNUNG BROMO
  • Perkhidmatan travel agency kami memulakan pakej pelancongan dari Surabaya atau Malang Batu, Kemudian bergerak menuju Beejay Bakau Resort, dalam masa perjalanan 3 jam.
  • Tiba di Bejay Bakau Resort, kita menikmati keindahan Pantai Beejay sekali hutan mangrove yang sangat cantik.
  • Setelah pusing pusing di kawasan pantai Bjbr, kami menghantar Anda ke patung kuda Troya, sebuah patung raksasa terbesar kedua di dunia.
  • Dan selepas lawatan di patung troya, bergerak ke hotel kawasan taman nasional Bromo tengger Semeru - check in dan rehat untuk persiapan trip Pakej Percutian Bromo, esok hari.
Day 2 : TOUR BROMO SUNRISE - TEMPAT PERCUTIAN SEKITAR GUNUNG BROMO - SURABAYA / MALANG AIRPORT
  • 03:00am bergerak guna jeep menuju view terbaik melihat sunrise, iaitu di puncak gunung penanjakan.
  • 06:15am, selepas melihat sunrise, trip percutian diteruskan ke kawah gunung Bromo dalam masa perjalanan 30 minit.
  • Selepas melawati kawah, trip pelancongan diteruskan ke padang savana sekali melawati Bukit teletubbies.
  • Lepas melawati Padang savana dan Bukit teletubbies, trip pelancongan di tutup dengan lawatan ke pasir berbisik dan kemudian kembali ke hotel - check out hotel, kemudian kembali ke Surabaya atau Malang Batu airport, dan Pakej Percutian Surabaya 2d1n, selesai.
Demikian info mengenai "Trip Percutian Surabaya Bromo, Beejay Bakau Resort". Sekiranaya tuan / puan memerlukan maklumat trip Pakej Percutian Surabaya, Malang Batu, hiking Kawah Ijen, Bandung, Jogja, Medan, Aceh, Lombok & Bali, Bajet atau Harga pakej ground, sila hubungi contact travel ejen Surabaya kami.

Pilihan Pakej Pelancongan lainnya :

Pakej Percutian Surabaya Bromo, Beejay Bakau Resort

Back To Top