Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [ Bromo Midnight Tour ]

Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [ Bromo Midnight Tour ]


Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [ Bromo Midnight Tour ]
Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [ Bromo Midnight Tour ] merupakan trip Pakej Percutian Surabaya, yang memerlukan masa pelancongan 1 malam yang juga disebut trip "Bromo Midnight Tour". Program Pakej Percutian Surabaya Bromo untuk melihat keindahan Sunrise sekali melawati tempat percutian menarik di sekitar gunung Bromo.

Pakeg 1 malam ini berbeza dengan pelancongan 2 hari 1 malam, kalo pelancongan 2h1m kita mesti tempah hotel, tapi dalam trip ke Bromo 1 malam ini kita tak payah tempah hotel di gunung Bromo, sebab kita memerlukan masa pelancongan 1 malam sahaja, dengan Itinerary sebagai berikut :

Pakej Pelancongan Surabaya 1 Hari [ Bromo Midnight Tour ]

  • Trip pelancongan 1 malam (midnight tour) kami mulakan pengambilan di Surabaya atau Malang, tepat pukul 23pm, kemudian bergerak ke tempat perkhidmatan jeep.
  • Tiba di kawasan taman nasional Bromo, transfer ke jeep, kemudian bergerak ke puncak gunung penanjakan untuk melihat keindahan sunrise.
  • Selepas melihat sunrise, trip diteruskan ke kawah dalam masa perjalanan 30 minit.
  • Selepas melihat fenomena alam kawah gunung Bromo, trip pelancongan diteruskan ke Padang savana sekali lawatan di atau mealwati bukit teletubbies.
  • Selepas lawatan di padang savana dan bukit teletubbies, trip pelancongan Bromo di tutup dengan lawatan ke Pasir berbisik. kemudian kembali ke Surabaya atau Malang Batu dan Pakej Percutian Bromo 1 hari, finish.
Demikian info tentang trip "Pakej Percutian Bromo", Sekiranaya anda memerlukan info mengenai trip percutian ke Malang Batu, Semeru, Kawah Ijen, Bajet lawatan atau sebarang pertanyaan, sila contact teravel ejen kami.

PILIHAN PAKEJ PERCUTIAN LAINNYA :
  • Pelancongan Surabaya 2 Hari 1 Malam
  • Pelancongan Surabaya 3 Hari 2 Malam
  • Pelancongan Surabaya 4 Hari 3 Malam

Pakej Percutian Surabaya Bromo 1 Night [ Midnight Tour ]

Labels: Pakej Percutian Bromo, Pakej Percutian Surabaya, Pakej Percutian Surabaya 1 Hari

Thanks for reading Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [ Bromo Midnight Tour ]. Please share...!

Back To Top