Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [BJBR Madakaripura]

Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [BJBR Madakaripura]


Pakej Percutian Surabaya, BJBR Madakaripura
Pakej Percutian Surabaya - BJBR (beejay bakau resort) dan Madakaripura waterfall merupakan salah satu tempat percutian Surabaya yang dekat dekat dengan taman nasional Bromo tengger Semeru yang sangat sesuai untuk tuan / puan yang mempunyai masa pelancongan 1 hari sahaja.

Trip Percutian Surabaya, BJBR Madakaripura 1 hari di mulakan dengan lawatan ke Madakaripura waterfall, kemudian trip pelancongan di teruskan ke BJBR yang juga disebut Beejay Bakau Resort, sekali melawati kuda Troya, sebuah patung kuda raksasa yang berada di Surabaya. 

Pakej Pelancongan Surabaya, BJBR Madakaripura

Untuk mengetahui detail itinerary Pakeg Percutian Surabaya, 1 hari BJBR Madakaripura adalah sebagai berikut :
  • Pak supir mengambil tuan / puan di Surabaya atau Malang Batu airport, kemudian bergerak ke Madakaripura waterfall dengan masa perjalanan 3 jam.
  • Tiba di tempat parking mobil van, anda akan dihantar guna perkhidmatan roda dua (ojek motor) hingga pintu masuk waterafll.
  • Tiba di pintu masuk air terjun, berjalan kaki selama 45 minit dengan di pandu oleh tour guide Madakaripura.
  • Selepas melawati waterfall, kembali ke tempat parking mobil semula dan trip pelancongan diteruskan ke Beejay Bakau Resort dalam masa perjalanan 30 minit.
  • Selain melawati hutan mangrove di pantai di beejay bakau resort, kita juga melawati patung kuda Troya, sebuah patung kuda terbesar kedua di dunia.
  • Selepas melawati patug kuda Troya, kembali ke Surabaya atau Malang Batu airport, dan trip Percutian 1 hari, selesai.
Sekiranaya tuan / puan memerlukan maklumat trip Pakej Percutian Surabaya, Gunung Bromo, Malang Batu, Kawah Ijen, Hiking Gunung Semeru, Harga pakej ground, sila hubungi contact travel ejen kami.

Labels: Lawatan, Madakaripura, Pakej Percutian Bromo, Pakej Percutian Surabaya, Pakej Percutian Surabaya 1 Hari, Pakej Percutian Surabaya Bromo, Pelancongan, Perkhidmatan

Thanks for reading Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [BJBR Madakaripura]. Please share...!

Back To Top