Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Surabaya 2 Hari 1 Malam [ Bromo Sunrise ]

Pakej Percutian Surabaya 2 Hari 1 Malam [ Bromo Sunrise ]


Pakej Percutian Surabaya Bromo 2 Hari 1 Malam
Pakej Percutian Surabaya 2 Hari 1 Malam [ Bromo Sunrise ] adalah trip Pakej Percutian Surabaya yang memerlukan mase pelancongan 2h1m dengan bertujuan untuk melihat keindahan Bromo sunrise sekali lawatan ke tempat sekitar gunung Bromo, seperti Kawah bromo, Padang savana dan Pasir berbisik.

Trip Pakej Percutian Surabaya, 2h1m ini merupakan trip pelancongan ke gunung Bromo yang memerlukan tempahan hotel di kawasan gunung Bromo. Untuk menikmati trip pelancongan Bromo 2 Hari 1 Malam ini bermula dari airport juanda Surabaya atau Malang dengan itinerary sebagai berikut :

Pakej Percutian Surabaya 2 Hari 1 Malam [ Bromo Sunrise ]


HARI KE 1 : SURABAYA / MALANG BATU - HOTEL KAWASAN GUNUNG BROMO
  • Trip percutian bermula pengangkutan anda dari Surabaya atau Malang, kemudian bergerak ke hotel kawasan taman nasional tengger Semeru dalam masa perjalanan 3 jam, check in dan rehat untuk prepare trip Pakej Percutian Bromo, esok hari.
HARI KE 2 : SUNRISE TOUR - KAWAH - PADANG SAVANA - PASIR BERBISIK - SURABAYA AIRPORT
  • 03:30am start dari hotel ke penanjakan 1 (tempat terbaik melihat sunrise) guna jeep dalam dalam masa 1 jam.
  • Setelah program sunrise tour, lawatan diteruskan ke kawah Bromo dalam masa perjalanan 30 minit.
  • Setelah pelancongan di kawah gunung tengger, program percutian diteruskan ke Padang savana dan kemudian ditutup dengan lawatan Pasir berbisik.
  • Dan setelah lawatan di pasir berbisik, baik hotel semula, breakfast, check out hotel, kemudian kembali ke airport dan trip pelancongan 2h1m, selesai.
Lihat juga : Pakej Percutian Bromo [ midnight tour ]

Sekiranaya Anda memerlukan info mengenai harga / bajet trip Pakej Percutian Surabaya, Malang Batu, Semeru, Kawah Ijen, Bajet pelancongan dan sebarang pertanyaan, sila contact teravel ejen kami.

Pakej Pelancongan Surabaya 2 Hari 1 Malam [ Bromo Sunrise ]

Labels: Pakej Percutian Bromo, Pakej Percutian Surabaya, Pakej Percutian Surabaya 2 Hari 1 Malam, Pakej Percutian Surabaya Bromo

Thanks for reading Pakej Percutian Surabaya 2 Hari 1 Malam [ Bromo Sunrise ]. Please share...!

Back To Top