Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Surabaya Bromo Malang 4 Hari 3 Malam

Pakej Percutian Surabaya Bromo Malang 4 Hari 3 Malam


Pakej Percutian Surabaya Bromo Malang 4 Hari 3 Malam
Pakej Percutian Surabaya Bromo Malang 4 Hari 3 Malam adalah pilihan trip Pakej Pelancongan Surabaya yang ramai diminati oleh pelancong Malaysia, Brunai, Thailand dan Singapore dengan masa pelancongan 4h3m / 4 days 3 nights, dengan program pelancongan ke tempat pelancongan terbaik di Surabaya, Jawa Timur, Indonesia, iaitu lawatan ke Gunung Bromo, Malang Batu dan city tour Surabaya.

Program Pakej Percutian Surabaya Bromo Malang 4 Hari 3 Malam ini dimulakan dengan lawatan ke gunung Bromo untuk melihat keindahan Bromo sunrise di puncak penanjakan 1, kemudian trip pakej diteruskan ke tempat lawatan sekitar gunung Bromo Surabaya, diantaranaya ; Kawah, Padang savana, Bukit teletubbies dan Pasir berbisik. Selepas itu trip percutian di teruskan ke Malang Batu dan diakhiri dengan trip city tour Surabaya.
Itinerari Pakej Percutian Surabaya Bromo Malang 4 Hari 3 Malam start dari Surabaya, Malang Batu, Banyuwangi adalah sebagai berikut :

HARI KE 1: SURABAYA / MALANG - HOTEL GUNUNG BROMO 
  • Pakej Percutian Surabaya Bromo Malang 4 Hari 3 Malam kami mulakan pengangkutan dari Surabaya atau Malang Batu, kemudian menuju hotel kawasan Gunung Bromo Surabaya selama 3 jam perjalanan.
  • Tiba di hotel Bromo, check in dan rehat untuk preparation trip Pakej Percutian Bromo, esok hari.
HARI KE 2: BROMO SUNRISE TOUR - KAWAH BROMO - PADANG SAVANA - PASIR BERBISIK - HOTEL MALANG BATU CITY
  • 03.00am bergerak ke ke puncak pananjakan Bromo guna kereta jeep untuk menikmati keindahan Sunrise.
  • 06.30. selepas melihat sunrise trip pakej pelancongan dilanjutkan ke kawah Bromo dalam masa perjalanan 30 minit hingga tempat jeep dekat kawah.
  • Tiba di tempat letak jeep kawah, kita bole jalan kaki atau guna perkhidmatan kuda 15 minit dan  naik 250 anak tangga hingga kawah Gunung Bromo Surabaya.
  • Selesai menimati Kawah, pakej pelancongan diteruskan ke padang savana. trip pakej percutian ditutup dengan lawatan ke pasir berbisik kemudian. 
  • Selepas lawatan di pasir berbisik, balik hotel, breakfast dan check out hotel, kemudian bergerak ke penginapan kawasan Malang Batu - rehat untuk preparation trip Pakej percutian ke Malang, esok hari.
HARI KE 3: LADANG BUAH EPEL – TAMAN SELECTA – TAMAN LANGIT – ALON ALON BATU MALANG
  • 07;30am selepas breakfast, bergerak ke ladang epel Malang dengan masa perjalanan 20 minit, aktiviti di ladang epel sangat menarik, sebab kita bole memetik sekali menikmati hingga puas.
  • Selepas melawati di ladang epel, pelancongan dilanjutkan ke taman bunga selecta dengan masa perjalanan 10 minit dari ladang epel.
  • Lepas melawati taman selecta Malang Surabaya, pakej pelancongan dilanjutkan ke taman langit dan kemudian dilanjutkan trip pusing pusing di alon alon batu Surabaya.
  • Selepas program pusoing pusing di alon alon, kembali ke hotel semula - rehat untuk preparation pakej percutian surabaya, esok hari.
HARI 4: COBAN RONDO WATERFALL – PUSAT KERAJINAN KULIT TANGGULANGIN – SURABAYA AIRPORT.
  • 07:30am selepas breakfast, check out, kemudian menghantar ke tempat pelancongan menarik di Malang, iaitu Coban rondo waterfall.
  • Selepas melawati coban rondo, bergerak ke tempat kerajian kulit di tanggulangin di Surabaya.
  • Kmeudian kami menghantar anda kembali ke airport Surabaya dan Pakej Percutian Surabaya, Bromo Malang 4 Hari 3 Malam, selesai.
Demikian info menmgenai Pakej Percutian Surabaya Bromo Malang 4 Hari 3 Malam,  Sekiranaya anda memerlukan info mengenai trip Pakej Percutian Surabaya, Gunung Bromo, Pelancongan Malang Batu, Semeru, Kawah Ijen, Bajet percutian Surabaya dan lain lain, sila contact teravel ejen pelancongan Surabaya kami.

Pakej Percutian Surabaya Bromo, Malang 4 Hari 3 Malam

Labels: Pakej Percutian Bromo, Pakej Percutian ke Malang, Pakej Percutian Surabaya, Pakej Percutian Surabaya 4 Hari 3 Malam, Pakej Percutian Surabaya Bromo

Thanks for reading Pakej Percutian Surabaya Bromo Malang 4 Hari 3 Malam. Please share...!

Back To Top