Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Padang Savana Gunung Bromo Surabaya

Padang Savana Gunung Bromo Surabaya


Padang Savana Gunung Bromo Surabaya
Pakej Percutian Surabaya - Semua pasti tahu dengan keindahan gunung Bromo yang meruapakan tempat perctian terletak di kawasan taman nasional Bromo Semeru, Surabaya, Indonesia. Selain mempunyai view sunrise yang indah, Bromo juga mempunyai tarikan lainnya yang dapat di nikmati semasa melancong di Bromo, Surabaya.

Tempat Percutian Menarik di Surabaya

Majoriti pelancong pergi ke Gunung Bromo, hanyalah untuk melihat keindahan sunrise, namun selain teringin mengabadikan gambar sunrise, mereka teringin pulak melawati tempat tempat percutian menarik di sekitar Bromo. Antara tempat percutian di kawasan taman nasional tengger Semeru, adalah ;
Itulah antara tempat menarik yang mesti kita lawati semasa Anda melakukan trip Pakej Percutian Bromo, Surabaya. Namun tak setakat itu sahaja, selain senarai tempat percutian yang kami sebut di atas, ada lagi satu tempat yang wajib dilawati di kawasan Bromo Surabaya, iaitu Padang Savana Gunung Bromo.

Padang Savana merupakan salah satu tempat pelancongan di kawasan taman nasional tengger Semeru, Surabaya sebuah hamparan rumput luas nan hijau yang akan membuat anda senang dan menyeronokkan selama program trip pakej percutian.

Letak Padang Savana ini berhampiran sahaja dengan terletak di selatan gunung Bromo, dan tempat ini biasanya di lawati selepas melawati Kawah, tak setakat itu, selain dapat melawati Padang Savana, kita bole melawati Bukit Teletubbies, yang letaknya berhampiran sahaja dengan Padang Savana.

Tapi untuk melawati ke Padang Savana ini, kita mesti guna perkhidmatan kereta Jeep Bromo, dan sekiranya anda nak pergi melancong ke Bromo, dan Anda memerlukan Maklumat lebih banyak pasal "Padang Savana",. bajet Pakej Percutian Surabaya, Kawah Ijen, Malang Batu Surabaya, pelancongan ke Bandung, pelancongan ke Jogja, Lawatan Medan, percutian ke Aceh, Lombok & Bali, Bajet jimat, Harga pakej ground Surabaya, sila hubungi contact perkhidmatan travel ejen Surabaya kami.

Tempat Percutian Menarik di Surabaya, Indonesia

Back To Top