Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Surabaya Bromo, Songa Rafting

Pakej Percutian Surabaya Bromo, Songa Rafting


Pakej Percutian Surabaya Bromo, Songa Rafting
Pakej Percutian Surabaya - Pakej Percutian Surabaya Bromo Rafting adalah trip pilihan dari pada pakej pelancongan ke Surabaya yang memerlukan masa 2 hari 1 malam dengan di mulakan trip pakej Rafting Adventure di sungai terbaik di Surabaya,iaitu Songa Rafting dan kemudian di teruskan dengan trip Pakej Percutian Bromo.

Pakej Percutian di Surabaya Bromo, Songa Rafting

Pakej Percutian Surabaya Bromo, Songa Rafting sangat ramai di piliha oleh pelancong dari Malaysia, Thailand, Singapore dan Brunai darussalam, sebab selain dapat melihat keindahan Bromo sunrise, kita juga dapat menikmati sronoknya Arung jeram atau Rafting di Sungai Probolinggo. Detail itinerary pakej percutian Surabaya, Bromo Songa Rafting adalah sebagai berikut :

Day 1 : SURABAYA / MALANG BATU AIRPORT - SONGA RAFTING ADVENTURE 
  • Pihak travel agency (pak supir) kami megambil di Surabaya atau Malang Batu airport, kemudian bergerak ke sungai probolinggo dalam masa 3 jam.
  • Tiba di sunagi probolinggo, Anda akan di beri pengarahan oleh pihak rafting, dan kemudian memulakan Rafting hingga selesai.
  • Selesai program rafting, check in hotel dan rehat untuk persiapan traip pakej percutian Surabaya, Bromo esok hari.
Note : Sekiranaya ada masa, sebelum check in hotel, Anda boleh melawati tempat percutian terbaru di probolinggo, iaitu Beejay Bakau Resort sekali melawati patung kuda raksasa terbesar kedua di dunia, iaitu Kuda Troya.

Day 2 : BROMO SUNRISE TOUR - TEMPAT PELANCOGAN SEKITAR BROMO - SURABAYA / MALANG BATU
  • 03:00am pak supir mengambil Anda di penginapan, kemdian bergerak ke puncak penanjakan bromo untuk melihat Sunrise.
  • 06:00am selepas trip sunrise tour, kembali ke jeep semula, kemudian trip pakej percutian di teruskan ke kawah Bromo.
  • Lepas melawati kawah gunung Bromo, trip pelancongan di teruskan ke Padang savana sekali melawati bukit teletubbies.
  • Setelah lawatan di padang savana Bromo dan bukit teletubbies, trip percutian ditutup dengan lawatan ke pasir berbisik.
  • Balik hotel - check out, kemudian pak supir menghantar kembali ke Surabaya atau Malang Batu dan package percutian Surabaya Bromo, Songa Rafting, selesai.
Demikian info mengenai "Pakej Percutian Surabaya 2 Hari 1 Malam (bromo songa rafting)". Sekiranaya tuan puan memerlukan maklumat Pakej Percutian Surabaya, Gunung Bromo, Kawah Ijen, Malang Batu, Bandung, Yogyakarta Jogja, Lawatan ke Medan, banda Aceh, Lombok, Bali, Bajet jimat, dan Harga pakeg ground, sila hubungi perkhidmatan travel ejen kami.

Pakej Percutian ke Surabaya Bromo, Songa Rafting

Back To Top