Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Bukit Mentigen Gunung Bromo Surabaya

Bukit Mentigen Gunung Bromo Surabaya


Bukit Mentigen Gunung Bromo Surabaya
Pakej Percutian Surabaya - Gunung Bromo adalah salah satu tempat pelancongan yang mempunyai banyak view cantik, dan merupakan tempat percutian terletak di kawasan taman nasional tengger Semeru yang tempat percutian popular di Surabaya, Jawa Timur, Indonesia.

Tempat Percutian Menarik di Surabaya

Gunung Bromo selalunya di lawati oleh pelancong tempatan mahupun pelancong asing, dan majoriti pelancong yang pergi melancong ke gunung Bromo Surabaya untuk melihat keindahan sunrise di puncak gunung Penanjakan Bromo

Gunung penanjakan 1 merupakan tempat terbaik melihat sunrise, namun selain puncak gunung penanjakan 1 dan Seruni Bromo, ada satu lagi tempat pelancongan menarik yang mesti di lawati semasa Anda melakukan trip pakej percutian Bromo, iaitu Bukit Mentigen Gunung Bromo Surabaya.

Bukit Mentigen Gunung Bromo Surabaya adalah salah satu tempat percutian sekitar gunung Bromo dan salah satu tempat untuk melihat keindahan sunrise, namun tak setakat untuk melihat sunrise, tapi selain untuk melihat sunrise Bukit Mentigen Gunung Bromo biasanya di jadikan tempat untuk tgk Bromo milky way.

Macamana sekiranaya kita teringin melawati Bukit Mentigen,?? Tak paya risau ye.. hehe. sebab bukit mentigen ini tak macam Bukit Kingkong Bromo, kalo melawati bukit kingkong kita mesti guna Jeep Bromo, tapi melawati Bukit Mentigen ni kita tak paya guna jeep Bromo, sebab Bukit Mentigen ni berhampiran dengan pintu masuk Bromo Surabaya.

Bila masa sesuai untuk melawati Bukit Mentigen ni,?? Bila bila pun OK, So,, semasa Anda melakukan trip pakej percutian Bromo, anda taka paya guna jeep dan bole jalan kaki sahaja dari tempat bayar tiket atau jalan kaki dari hotel yang berhampiran gunung Bromo Surabaya.

Demikian info mengenai "Bukit Mentigen Gunung Bromo Surabaya", Sekiranaya tuan puan memerlukan maklumat mengenai bajet kost Pakej Percutian Surabaya, Kawah Ijen, Malang Batu Surabaya, Bandung, Jogja, Medan, Aceh, Lombok & Bali, Bajet jimat, Harga pakej ground, sila hubungi contact travel ejen Surabaya kami.

Tempat Percutian Menarik di Surabaya, Indonesia

Back To Top