Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Bukit Teletubbies Gunung Bromo Surabaya

Bukit Teletubbies Gunung Bromo Surabaya


Bukit Teletubbies Gunung Bromo Surabaya
Pakej Percutian Surabaya - Ada banyak nama dan tempat percutian di kawasan taman nasional Bromo tengger Semeru, antara tempat tempat percutian yang sentiasa di lawatai dalam program trip Pakej Percutian Surabaya Bromo ; Penanjakan 1, Padang savana, Pasir berbisik dan Kawah Gunung Bromo.

Tempat Percutian Menarik di Surabaya

Gunung Bromo memang sangat menarik untuk di kunjungi, dan selain tempat percutian yang kami sebut di atas, ada lagi 1 tempat yang mesti kita lawati semasa Anda melakukan trip pakej percutian ke gunung Bromo, iaitu Bukit Teletubbies Gunung Bromo.

Majoriti pelancong dari Malaysia, Singapore, Brunai darussalam, Thailand dan pelancong asing lainnya yang melancong ke Gunung Bromo, mereka teringin melihat keindahan Bromo sunrise di puncak gunung Penanjakan Bromo.

Tapi selain ingin melihat sunrise, mereka sekali ingin menikmati tempat percutian menarik di kawasan Gunung Bromo dan salah satu tempat pelancongan yang mereka kunjungi semasa melancong di gunung Bromo adalah Bukit Teletubbies.

Bukit Teletubbies (teletubbies hill) sebuah tempat percutian yang berhampiran dengan Padang Savana, yang merupakan tarikan daripada Bromo Surabaya dan merupakan spot terbaik untuk photography dan foto prewedding.

Macamana cara melawati Bukit Teletubbies semasa trip Pakej Percutian Bromo,? Sekiranaya kita teringin melawati Bukit Teletubbies ini kita mesti guna perkhidmatan Jeep Bromo atau guna perkhidmatan sewa kuda yang tersedia di kawasan taman nasional tengger Semeru.
*Lihat juga info menarik mengenai Bukit Kingkong Bromo.
Maklumat lebih banyak pasal "Bukit Teletubbies Bromo Surabaya",. bajet kost Pakej Percutian Surabaya, hiking Kawah Ijen, Malang Batu Surabaya, pelancongan ke Bandung, Jogja, Lawatan Medan, percutian ke Aceh, Lombok & Bali, Bajet jimat, Harga pakej ground Surabaya, sila hubungi contact travel ejen Surabaya kami. 

Tempat Percutian Menarik di Surabaya, Indonesia 


Back To Top