Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Gili Madakaripura, Surabaya

Pakej Percutian Gili Madakaripura, Surabaya


Pakej Percutian Gili Madakaripura, Surabaya
Pakej Percutian Surabaya - Pakej Percutian Gili Madakaripura adalah trip pelancongan kombinasi antara pakej percutian snorkeling ke Gili Ketapang dengan trip lawatan ke Madakaripura Waterfall. Pakej Percutian Surabaya ini memerlukan masa pelancongan 2 hari 1 malam.

Pakej Percutian ke Gili Madakaripura, Surabaya

Program trip Pakej Percutian Surabaya ini di mulakan dengan lawatan ke Gili ketapang Probolinggo, dan kemudian diteruskan dengan trip pelancongan ke Madakaripura waterfall. Detail itinerary trip Percutian Gili Madakaripura, Surabaya adalah sebagai berikut :

Day 1 : SURABAYA / MALANG BATU - PULAU GILI KETAPANG PROBOLINGGO
  • Pihak travel egency (pak supir) akan mengambil anda di Surabaya atau Malang Batu airport maksimum pukul 09:00am.
  • Kemudian bergerak menuju pulau Gili Ketapang dalam masa 3 jam, tiba di probolinggo harbor, transfer ke boat untuk menuju pulau Gili Ketapang dalam masa 1 jam.
  • Tiba di pulau Gili, guide akan menemani anda menghantar ke view terbaik untuk snorkeling di pulau gili.
  • Selepas trip snorkeling, balik ke probolinggo harbor, dan sebelum check in hotel, anda bole sekali melawati Beejay Bakau Resort dan sekali melawati kuda raksasa yang merupakan patung kuda Troya terbesar kedua di dunia saat ini.
  • Selepas melawati beejay bakau resort dan kuda troya Surabaya, check in hotel dan rehat untuk persiapan trip percutian ke madakaripura waterfall, esok hari.
Day 2 : CHECK OUT HOTEL - MADAKARIPURA WATERFALL - SURABAYA / MALANG BATU
  • 07:30am selepas breakfast, check out hotel, kemudian bergerak ke Air terjun terbaik di dekat gunung Bromo Surabaya, iaitu Madakaripura Waterfall, dalam masa 1 jam.
  • Tiba di tempat parking kereta, anda akan dihantar guna motor hingga pintu masuk atau tempat bayar tiket madakaripura waterfall.
  • Kemudian jalan kaki selam 45 minit dengan ditemani guide madakaripura waterfall hingga letak waterfall.
  • Selepas melihat keindahan madakaripura waterfall, balik ke tempat parkir mobil semula dan kemdian balik ke Surabaya atau Malang Batu airport dan trip pelancongan ke Gili Madakaripura, Surabaya 2h1m, selesai.
Demikian info mengenai "Pakej Percutian Gili Madakaripura, Surabaya". Jika tuan / puan memerlukan maklumat mengenai Pakej Percutian Surabaya, Gunung Bromo, Malang Batu, Kawah Ijen, Semeru Mahameru, Bandung, Yogyakarta Jogja, Lawatan ke Medan, Aceh, Lombok, Bali, Bajet jimat, dan Harga pakeg ground Surabaya, sila hubungi perkhidmatan travel ejen kami.

Pilihan Pakej Pelancongan lainnya :
Labels: Lawatan, Madakaripura, Melancong, Pakej Percutian Surabaya, Pakej Percutian Surabaya 2 Hari 1 Malam, Pakej Percutian Surabaya Bromo, Pelancongan, Perkhidmatan

Thanks for reading Pakej Percutian Gili Madakaripura, Surabaya. Please share...!

Back To Top