Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Snorkeling Gili Ketapang, Surabaya

Pakej Percutian Snorkeling Gili Ketapang, Surabaya


Pakej Percutian Snorkeling Gili Ketapang, Surabaya
Pakej Percutian Surabaya - Gili ketapang (gili island) merupakan pulau yang berada di pantai utara kota probolinggo, Jawa Timur, Surabaya, Indonesia. Temapt ini juga masuk categori tempat percutian Pantai yang sangat indah dan sangat menarik nan sesuai untuk snorkeling.

Pakej Snorkeling Pulau Gili Ketapang, Surabaya


Pakej Percutian Snorkeling Gili Ketapang, merupakan pilihan trip percutian terbaru dan salah satu trip percutian Surabaya yang hanya memerlukan masa 1 hari sahaja, start dari Surabaya, Banyuwangi atau Malang Batu. Detail itinerary pelancongan Snorkeling Gili Ketapang, Surabaya adalah sebagai berikut :
  • Crew dari travel agency kami (pak supir) akan mengambil anda di Surabaya, Banyuwangi atau Malang Batu (airport, stesen / hotel).
  • Kemudian bergerak menuju pelabuhan atau harbor Probolinggo dalam masa perjalanan lebih kurang 3 jam
  • Tiba di pelabuhan, kita guna boat untuk menuju pulau Gili ketapang dalam masa perjalanan 1 jam.
  • Tiba di tepi pantai Gili island, mempersiapkan keperluan snorkeling dan kemudian anda akan di pandu guide, untuk ke spot terbaik di kawasan pulau gili ketapang.
  • Selepas trip snorkeling, kita bakar ikan sekali makan siang di tepi pantai yang sudah disediakan oleh pihak travel ejen.
  • Lepas makan siang, kembali ke pelabuhan (harbor) dalam masa perjalanan 1 jam dan sebelum kita balik, anda boleh sekali melawati Beejay Bakau Resort, dan kemudian balik ke Surabaya, Malang Batu atau Banyuwangi dan Pakej Percutian Surabaya, Snorkeling Gili Ketapang,  selesai.
Demikian info mengenai "Trip Snorkeling di Gili Ketapang, Surabaya". Sekiranaya tuan / puan memerlikan maklumat mengenai Pakej Percutian Surabaya, Gunung Bromo, Malang Batu, Kawah Ijen, Semeru Mahameru, Bandung, Yogyakarta Jogja, Lawatan ke Medan, Aceh, Lombok, Bali, Bajet jimat, dan Harga pakeg ground Surabaya, sila hubungi perkhidmatan travel agent kami.

Pakej Percutian Snorkeling ke Gili Ketapang, Surabaya

Labels: Lawatan, Melancong, Pakej Percutian Surabaya, Pakej Percutian Surabaya 1 Hari, Pakej Percutian Surabaya Bromo, Pantai., Pelancongan, Perkhidmatan

Thanks for reading Pakej Percutian Snorkeling Gili Ketapang, Surabaya. Please share...!

Back To Top