Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Surabaya [ Bromo Camping ]

Pakej Percutian Surabaya [ Bromo Camping ]


Pakej Percutian Surabaya Bromo, by Camping
Pakej Percutian Surabaya - Camping tour merupakan pilihan Pakej Percutian Surabaya terbaru dengan program Camp di salah satu tempat terbaik di kawasan taman nasional Bromo tengger Semeru, sekali melihat keindahan Sunrise dan tempat menarik di dekat Gunung Bromo.

Pakej Pelancongan Surabaya (by camping) ini memerlukan masa pelancongan 2 hari 1 malam /2h1m,  dan selain dapat melihat keindahan sunrise, dalam trip percutian ini kita lebih banyak masa untuk menyaksikan keindahan Bromo Milky Way. detail Itinerary trip percutian camping adalah sebagai berikut :

Pakej Lawatan ke Surabaya [ Bromo Camping ]


HARI ke 1 : SURABAYA / MALANG BATU - TEMPAT CAMPING di GUNUNG BROMO
  • Bapak supir mengambil tuan / puan di juanda Surabaya atau Malang Batu airport, kemudian bergerak menuju tempat camp di gunung Bromo dalam masa perjalanan 3 jam.
  • Tiba di letak khemah, menikmati keindahan alam sekitar gunung Bromo, atau rehat untuk persiapan trip Pakej Percutian Bromo, esok hari.
HARI ke 2 : TOUR BROMO SUNRISE - KAWAH - SAVANA - PASIR BERBISIK - SURABAYA / MALANG BATU
  • 03:00am bergerak menuju tempat melihat sunrise di puncak penanjakan dalam masa perjalanan 20 minit guna jeep.
  • 06:00am balik ke tempat jeep semula, kemudian trip percutian diteruskan ke kawah dalam masa perjalanan 30 minit.
  • Selepas melawati kawah gunung Bromo, trip pelancongan di teruskan ke padang savana bromo sekali melawati bukit teletubbies.
  • Lepas melawati padang savana dan bukit teletubbies, trip lawatan diteruskan ke pasir berbisik dan kemudian pak supir menghantar kembali ke Surabaya atau Malang Batu airport, dan percutian camping 2 hari 1 malam, selesai.
Demikian sedikit info mengenai "Pakej Percutian Bromo Camping". Sekiranaya tuan / puan memerlukan maklumat mengenai Harga Bajet groud Pakej Percutian Surabaya, Malang Batu, Kawah Ijen, Hiking Gunung Semeru, Percutian Tumpak Sewu atau sebarang pertanyaan, sila hubungi contact travel ejen kami.

Pilihan Pakej Pelancongan lainnya :
Labels: Pakej Percutian Bromo, Pakej Percutian Surabaya, Pakej Percutian Surabaya 2 Hari 1 Malam, Pakej Percutian Surabaya Bromo

Thanks for reading Pakej Percutian Surabaya [ Bromo Camping ]. Please share...!

Back To Top