Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Air Terjun Tumpak Sewu (midnight tour)

Pakej Percutian Air Terjun Tumpak Sewu (midnight tour)


Pakej Percutian Air Terjun Tumpak Sewu (midnight tour)
Pakej Percutian Surabaya - Pakej Percutian Midnight Tour ke Air Terjun Tumpak Sewu adalah pilihan package trip percutian ke salah satu air terjun yang kini masuk category tempat pelancongan terbaik nan menarik di kawasan Surabaya, iaitu Air Terjun Tumpak Sewu Lumajang.

Program Percutian Midnight Tour ke Tumpak Sewu waterfall ini merupakan pilihan pakeg lawatan surabaya yang memerlukan masa pelancongan 1 hari sahaja, seperti program trip Bromo Minight Tour.
Detail itinerary Pakej Percutian Surabaya, (tumpak sewu surabaya) midnight tour or pakej tour 1 hari start dari Surabaya, Malang adalah sebagai berikut :

SURABAYA, MALANG / BANYUWANGI AIRPORT - TUMPAK SEWU WATERFALL TOUR 
  • Crew travel agency kami mengmabil tuan puan di Surabaya, Malang Batu / Banyuwangi airport tepat pukul 12 malam, kemudian bergerak ke Tumpak Sewu waterfall dalam masa perjalanan +-5 jam dari Surabaya atau Malang airport.
  • Tiba di area air terjun Tumpak Sewu Surabaya, kita berekafast dahulu atau kupi kupi di kawasan air terjun.
  • 07:30 bergerak ke view bawah dari pada Tumpak Sewu waterfall bersama tour guide, dan kita akan melalui Goa Tetes, salah satu air terjun satu laluan dengan Tumpak Sewu (mini niagara surabaya).
  • Sepanjang perjalanan ke Air Terjun, kita akan melaluai sungai hingga sampai di bawah air terjun.
  • Selepas bermain air sekali bergambar, balik ke tempat semula, dan kita meneruskan ke view atas, salah satu view terbaik untuk bergambar dan tempat ini menjadi tempat favorite photography community.
  • Selepas itu crew travel agency kami menghantar balik ke Surabaya atau Malang Batu dan Package Lawatan ke Air Terjun Tumpak Sewu, finish.
Sekiranya tuan puan, mahu mengkombinaikan dengan Pakej Percutian Bromo, kita mesti memiliki masa pelancongan minimum 3 hari 2 malam. Untuk info Pelancongan ke Tumpak Sewu lebih banyak atau pilihan Pakej Percutian Surabaya, lainnya, sila hubungi contact travel ejen kami.

Pilihan Pakej Pelancongan lainnya :
Pakej Percutian Surabaya Bromo (2d1n)
Pakej Percutian Surabaya Bromo (4d3n)
Pakej Percutian Surabaya Bromo (5d4n)

Pakej Percutian Air Terjun Tumpak Sewu Surabaya

Labels: Pakej Pelancongan Surabaya, Pakej Percutian Bromo, Pakej Percutian Surabaya, Pakej Percutian Surabaya 1 Hari, Pakej Percutian Surabaya Bromo, Pakej Percutian Tumpak Sewu

Thanks for reading Pakej Percutian Air Terjun Tumpak Sewu (midnight tour). Please share...!

Back To Top