Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Tumpak Sewu 2 Hari 1 Malam

Pakej Percutian Tumpak Sewu 2 Hari 1 Malam


Pakej Percutian Tumpak Sewu 2 Hari 1 Malam

Pakej Percutian Surabaya - Pakej percutian Tumpak Sewu Surabaya 2 hari 1 malam adalah pilihan pakej percutian ke tempat pelancongan terbaik dan popular di kawasan Surabaya, iaitu lawatan ke air terjun "Tumpak Sewu" Surabaya (coban sewu waterfall).

Trip pakej percutian Tumpak Sewu di Surabaya ini memiliki masa pelancongan 2 hari 1 malam atau package tour 2d1n start dari bandar Surabaya, Malang Batu atau Kawah Ijen Banyuwangi dan kita mesti tempah hotel atau homestay di sekitar air terjun Tumpak Sewu.

Pakej Percutian ke Tumpak Sewu Surabaya

Detail Itinerary Pakej Percutian Surabaya, (package tumpak sewu 2d1n) star tour dari Surabaya, Malang Batu adalah sebagai berikut :

HARI KE 1 : SURABAYA / MALANG BATU AIRPORT - HOMESTAY TUMPAK SEWU WATERFALL
  • Crew travel agency kami mengambil tuan puan di Surabaya, Malang Batu atau Kawah Ijen Banyuwangi, kemudian bergerak +-5 jam dari Surabaya atau Malang.
  • Tiba di hotel atau homestay kawasan air terjun, berehat untuk persiapan program Pakej Percutian Tumpak Sewu, esok hari.
HARI KE 2 : GOA TETES WATERFALL - TUMPAK SEWU VIEW BAWAH - TUMPAK SEWU VIEW ATAS - SURABAYA, MALANG ABATU / GUNUNG BROMO.
  • 07:00 selepas breakfast, tour guide travel agency kami membawa Anda ke air terjun view bawah, dan disini kita mesti melalui Goa Tetes dahulu, salah satu air terjun sekali akses laluan untuk ke Tumpak Sewu view bawah.
  • Selepas melawati Goa Tetes waterfalls, kita meneruskan pengmbaraan ke Tumpak Sewu dengan menyusuri aliran sungai sepanjang menuju air terjun view bawah.
  • Tiba di view bawah, tour guide travel agency kami akan membantu mengarahkan mana mana tempat terbaik dan menarik untuk bergambar.
  • Lepas melawati view bawah, tour guide menghantar Anda ke view atas, salah satu view terbaik dari pada air terjun Tumpak Sewu.
  • Selepas melawati semua view menarik di air terjun Tumpak Sewu, crew travel agency kami menghantar balik ke Surabaya atau Malang Batu, dan package pelancongan Surabaya 2 Hari 1 Malam, finish.
Note : Sekiranya anda nak mengkombinasikan dengan Pakej Percutian Bromo, sepetutnya anda mempunyai masa pelancongan maksimum 3 hari 2 malam. Info lebih banyak mengenai Pelancongan ke Tumpak Sewu, Gunung Bromo, Kawah Ijen atau pilihan Pakej Percutian Surabaya, lain lain, sila hubungi contact travel ejen kami.
    Back To Top