Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Bromo Surabaya Safari Zoo

Pakej Percutian Bromo Surabaya Safari Zoo


Pakej Percutian Bromo Surabaya Safari Zoo
Pakej Percutian Bromo Surabaya Safari Zoo adalah salah satu pilihan Pakej Percutian Surabaya dalam masa 2 Hari 1 Malam atau Surabaya tour package 2d1n dengan program pelancongan ke tempat percutian menarik di Surabaya, iaitu Percutian ke Gunung Bromo sekali lawatan ke Taman Safari Zoo Surabaya.

Pakej Percutian Bromo, Surabaya Safari Zoo

Dalam program Pakej Percutian Surabaya, 2 Hari 1 Malam ini kita mulakan percutian ke Gunung Bromo dahulu, selepas lawatan di Gunung Bromo, kita meneruskan lawatan ke Taman Safari Zoo, salah satu Safari Zoo terbesar di Surabaya, Jawa Timur, Indonesia.

Itinerary Pakej Percutian Surabaya, (gunung bromo - safari zoo) 2h1m adalah sebagai berikut :

HARI KE 1 : SURABAYA / MALANG BATU - HOTEL KAWASAN GUNUNG BROMO.
  • Untuk memulakan trip pakej percutian, crew travel agency kami mengambil Anda di Surabaya atau Malang Batu, kemudian bergerak menuju hotel dekat Gunung Bromo dalam masa +-3 jam.
  • Tiba di hotel kawasan Gunung Bromo, check in hotel dan berehat untuk preparation trip Pakej Percutian Bromo, esok hari.
HARI KE 2 : BROMO TOUR PACKAGE, SUNRISE TOUR - KAWAH BROMO - PADANG SAVANA - PASIR BERBSIK - SAFARI ZOO - SURABAYA AIRPORT.
  • 03:00am, crew travel agency kami mengangkut Anda dari hotel guna jeep, kemudian bergerak menuju puncak gunung penanjakan, (tempat terbaik melihat sunrise) dalam masa 1 jam.
  • Selepas program sunrise tour, meneruskan lawatan ke kawah dalam masa 20 minit.
  • Tiba di tempat parking jeep, kita jalan kaki menuju kawah dalam masa 30 minit atau kita guna perkhidmatan kuda, kemudian naik 250 anak tangga hingga puncak kawah.
  • Selepas lawatan di kawah, program pelancongan di teruskan ke padang savana dan program pelancongan di tutup dengan lawatan ke Pasir berbisik.
  • Selepas melawati semua tempat pelancongan di kawasan Gunung Bromo, balik ke hotel - breakfast - check out hotel dan kemdian meneruskan perjalanan ke Safari Zoo dalam masa 1 jam.
  • Tiba di Safari Zoo, kita bole beli sayaur - sayuran dahulu atau makan untuk zoo sepajang trip di Safari Zoo Prigen.
  • Dan lagi menarik, semasa kita melawati Safari Zoo, kita dapat menikmati program Dolphin Show.
  • Selepas pusing - pusing di taman Safari Zoo dan menikmati program Dolphin Show, crew kami menghantar Anda balik ke Surabaya atau Malang airport dan Pakej Percutian Surabaya, Bromo Safari Zoo 2 hari 1 malam, finish.
Note : Sekiranaya di hari pertama kita tiba di surabaya pukul 09:00 pagi, maka sebelum check in hotel Bromo, lagi bagus kita melawati Safari Zoo dahulu, So.. hari kedua selepas tour Bromo kita langsung balik ke Surabaya atau pusing - pusing di bandar Surabaya.

Info lebih banayak mengenai Pakej Percutian Bromo Surabaya Safari Zoo 2d1n, Gunung Bromo, Malang Batu, Semeru, Kawah Ijen, Bajet percutian atau pilihan  Pakej Percutian Surabaya lain lain, sila contact teravel ejen kami.

Pilihan Pakej Pelancongan lainnya :
Pakej Percutian Surabaya Bromo (2d1n)
Pakej Percutian Surabaya Bromo Malang (4d3n)
Pakej Percutian Surabaya Bromo, by camping

Pakej Percutian Bromo Surabaya, Safari Zoo


Back To Top