Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Jom,, Kita Pergi ke Cimory Dairyland Surabaya

Jom,, Kita Pergi ke Cimory Dairyland Surabaya


Jom,, Kita Pergi ke Cimory Dairyland Surabaya
Tempat Percutian di Surabaya - Serasa kurang seronok jika pergi melancong ke Indonesia, kalau tak pergi ke Surabaya, sebab tempat percutian terbaik nan menarik berada di Surabaya. Bnayak tempat lawatan yang dapat kita nikmati di Surabaya, tempat pelancongan moden mahupun semulajadi semua ada di Surabaya, sebab itulah banyak pelancong mersa rugi kalau tak pergi ke Surabaya.

Tempat Percutian Menarik di Surabaya


Majoriti pelancong tempatan mahupun asing, jika melancong ke Surabaya mesti visit Gunung Bromo, Malang Batu atau Surabaya City Tour, dan disini kami maklumkan kepada sesiapa yang tengah merancang percutian ke Surabaya, ada satu tempat percutian terbaru dan menarik yang wajib dilawati semasa melancong di Surabaya, iaitu Cimory Dairyland.

Cimory Dairyland adalah tempat pelancongan terbaru di Surabaya dan salah satu tempat percutian dekat dengan Taman Safari Surabaya yang letaknya sama-sama ada di Prigen, Jawa Timur, Indonesia.

Mula mula tempat pelancongan ini adalah kilang product milk daripada company Cimory, tetapi, dibina sangat menarik nan cantek macam tempat pelancongan dengan tujuan agar ramai pelawat yang nak melancong di Cimory Dairyland.

Di Cimory Dairyland kita dapat melihat binaan yang sangat menarik macam rumah-rumah Belanda dilengkapi dengan kincir angin yang khas Negara Belanda. Tak setakat itu sahaja, semasa kita masuk dikawasan Cimory Dairyland, kita juga dapat melihat pemandangan semulajadi yang sangat indah.

Semasa kita lawatan di Cimory Dairyland, kita pasti teringin selalunay bergambar, sebab di tempat percutian ini ada pelbagai spot bergambar yang sangat sangat menarik dan cantik, oleh sebab itulah Cimory Dairyland ini masuk kategory tempat Percutian Surabaya yang wajib dilawati.

So.. semasa kita pergi melancong di Surabaya, jangan sampai kita tak visit tempat percutian ini, dan tempat ini sangat sesuai untuk ranacngan percutian bersama keluarga atau family tour, dan lagi menarik, tempat ini berhampiran sahaja dengan Taman Safari Surabaya (safari zoo surabaya).

Tak setakat itu sahaja, selain dapat dikombinasikan dengan Taman Safari Zoo, tempat percutian di Surabaya ini dapat di kombinasikan dengan program Pakej Percutian Bromo atau Pakej Percutian ke Malang, sebab Cimory Dairyland satu laluan dengan laluan menuju ke Gunung Bromo atau Malang Batu.

Sekiranaya Anda memerlukan info lebih banyak mengenai "Cimory Dairyland", dan Pilihan Pakej Percutian Surabaya, bajet pakej percutian ke Gunung Bromo Surabaya, pelancongan ke Bandung, pelancongan ke Jogja, Lawatan Medan, percutian ke Aceh, Lombok & Bali, Bajet jimat, Harga pakej ground, sila hubungi contact perkhidmatan travel ejen Surabaya kami.

Tempat Percutian Menarik di Surabaya, Indonesia

Back To Top