Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [ Madakaripura Tour ]

Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [ Madakaripura Tour ]


Pakej Percutian Madakaripura Surabaya


Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [ Madakaripura Tour ] adalah percutian air terjun di Surabaya yang selalunya di lawati oleh pelancong dari Malaysia, Brunai darussalam, Thailand dan Singapore semasa melakukan trip Pakej Percutian Bromo, sebab madakaripura merupakan salah satu tempat pelancongan menarik dekat gunung Bromo Surabaya.

Pakej percutian ke Madakaripura waterfall Surabaya ini memerlukan masa pelancongan 1 hari sahaja dan tak paya menempah hotel di kawasan Gunung Bromo.

Sekiranaya tuan / puan berminat untuk mengikuti program Pakej Pelancongan Surabaya ini, tuan / puan bole meulakan dari Surabaya atau Malang Batu airport dengan Itinerary pakeg percutian sebagai berikut :

Pakej Lawatan ke Surabaya [ Madakaripura Tour ]

  • Team travel agency memulakan pakej percutian dengan pengambilan di Surabaya atau Malang Batu (airport, stesen / hotel), kemudian bergerak menuju ke letak waterfall di kawasan taman nasional Bromo tengger Semeru dalam masa perjalanan 3 jam.
  • Tiba di waterfall, transfer ke perkhidmatan roda dua (ojek), kemudian bergerak ke pintu masuk Madakaripura watefall atau tempat bayaran tiket.
  • Selepas mengurus tiket, berjalan kaki dalam masa perjalanan 30 minit dengan ditemani tour guide.
  • Tiba di letak waterfall, anda akan merasakan sejuknya waterfall yang diirngi percikan waterfall, biasanya kalau petang air terjun ini memunculkan pelangi, di lokasi air terjun ini pula banyak spot menarik untuk bergambar.
  • Puas menikmati keindahan air terjun madakaripura, tour guide menghantar kembali ke tempat parking mobil, kemudian kembali ke Surabaya atau Malang Batu, dan Pakej Percutian Surabaya, Madakaripura 1 hari selesai.
Lihat juga trip Pakej Percutian Surabaya Bromo, Special Photography
Demikian info mengenai trip "Pakej Percutian Madakaripura Surabaya". Sekiranaya tuan / puan memerlukan maklumat mengenai Harga bajet trip percutian Surabaya, Gunung Bromo, lawatan ke Malang Batu, hiking Kawah Ijen dan sebarang pertanyaan berkenaan dengan percutian, sila hubungi contact travel ejen kami.

Pakej Pelancongan Surabaya [ Madakaripura Tour ]

Labels: Madakaripura, Pakej Percutian Bromo, Pakej Percutian Surabaya 1 Hari, Pakej Percutian Surabaya Bromo

Thanks for reading Pakej Percutian Surabaya 1 Hari [ Madakaripura Tour ]. Please share...!

Back To Top