Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Jom,! Melancong ke Bukit Jaddih Surabaya

Jom,! Melancong ke Bukit Jaddih Surabaya


Jom,! Melancong ke Bukit Jaddih Surabaya
Jom,! Melancong ke Bukit Jaddih - Siapa yang tak kenal bandar Surabaya yang merupakan bandar terbesar selepas Jakarta nan popular mempunyai banyak tempat percutian menarik. Dan salah satu tempat percutian di Surabaya yang pupular adalah Gunung Bromo, Kawah Ijen dan Malang Batu.

Jom,! Melancong ke Surabaya, Indonesia

Semasa anda melakukan trip pakej percutian ke Surabaya, selain gunung Bromo, Malang Batu dan Kawah Ijen ada lagi satu tempat pelancongan terbaik nan terbaru di Surabaya, iaitu "Bukit Jaddih Surabaya".

Bukit Jaddih yang juga terkenal disebut bukit kapur adalah tempat lawatan yang terletak di Madura, Surabaya, Jawa Timur. Tempat pelancongan ini memang masuk category tempat pelancongan baru, tapi tempat ini sentiasa ramai dengan pelancong tempatan mahupun asing.

Mula mula tak ada pelancong yang tertarik untuk melawat ke Bukit Jaddih, tapi kini lokasi pelancongan terbaru ini sentiasa ramai di lawati oleh banyak pelancong, sebab bukit jadih ini memang sangat sangat cantek nan menarik untuk dilawati.

Macamana sekiranaya kita teringin melawati bukit jaddih,?? Anda tak paya risau sebab Jaddih Hill ini terletak di kawasan bandar Surabaya, atau anda bole memilih trip pakej percutian Surabaya yang sudah di sediakan oleh banyak perkhidmatan travel ejen di SBY.
lihat juga info tentang Hutan Bambu Di Surabaya (bamboo forest)
Itulah sedikit maklumat tentang "Bukit Jaddih", Sekiranya tuan / puan memerlukan info pakej percutian Surabaya, Gunung Bromo, Malang Batu, Kawah Ijen, Harga atau Bajet jimat dan lain lain, sila contatc travel ejen kami.

Jom,! Melancong ke Bukit Jaddih Surabaya, Indonesia

Labels: Tempat Percutian di Surabaya

Thanks for reading Jom,! Melancong ke Bukit Jaddih Surabaya. Please share...!

Back To Top