Perkhidmatan Travel Agency Pakej Percutian Bromo Surabaya

Hutan Bambu Di Surabaya, Jawa Timur

Hutan Bambu Di Surabaya, Jawa Timur


Hutan Bambu Di Surabaya, Jawa Timur
Hutan Bambu Di Surabaya, Jawa Timur - Surabaya memang popular memiliki tempat percutian menarik, dan salah satu tempat terkenal di Surabaya adalah Gunung Bromo, tapi tak setakat itu sahaja, selain gunung Bromo, Surabaya juga mempunyai temapt terbaru yang wajib dilawatai semasa melancong ke Surabaya, iaitu "Hutan Bambu Di Surabaya" (bamboo forest).

Jom,! Melancong ke Bamboo Forest Surabaya

Hutan Bambo ini merupakan tempat percutian di Surabaya terbaru yang wajib dilawati semasa melakukan trip pelancongan, Hutan Bambu ini mirip bahkan juga mengingatkan akan keindahan Hutan Bambu Sagano di Negeri Sakura, Jepang.

Hutan bambu yang letaknya berhampiran dengan Taman Harmoni ini, sangat sesuai di jadikan salah satu destination bersama family. Masa patang tempat ini menjadi tempat lawatan alternatif penduduk tempatan untuk relax.
lihat juga info mengenai Patung Buddha Empat Wajah
Macamana sekiranaya tuan / puan nak melawati tempat (bamboo forest) ini, Sekiranaya tuan / puan dari airport atau stesen, sila cari alamat Jl.Raya Marina Asri, Sukolilo, Bandar SBY, Jawa Timur, Indonesia 60111.

Kalo tuan / puan guna perkhidmatan supir atau travel ejen pakej percutian Surabaya, bole langsung minta hantarkan ke letak bamboo forest, atau request sebelum tiba di Surabaya, sebab kalo request lebih awal, pihak travel akan lebih senang.

Untuk maklumat lebih banyak mengenai Hutan Bambu Bamboo Forest. dan pilihan Pakej Percutian Surabaya, Gunung Bromo, Kawah Ijen, Malang Batu, Bajet / Harga pakej lawatan, sila contact teravel ejen kami.

Hutan Bambu Di Surabaya, Indonesia

Labels: Tempat Percutian di Surabaya

Thanks for reading Hutan Bambu Di Surabaya, Jawa Timur. Please share...!

Back To Top